tirsdag 8. mars 2011

Litt mer info

Vel, siden jeg har kommet så langt er det bare å fortsette. Og jeg føler at jeg burde fortelle litt om meg og mitt.
Jeg har i mange år laget mine egne smykker. Og jeg har samlet masse fine perler. Perlene finner jeg over alt, i hobbybutikker, på nettet, smykker som plukkes fra hverandre.
 For 6 måneder siden startet jeg mitt eget firma, Monica Søvik Design. Jeg åpnet min egen butikk på www.epla.no hvor jeg selger smykkene mine. Og nå har Epla åpnet en ny avdeling for salg av materialer. Så jeg kommer til å legge ut noe av mitt store perle-lager. Ta gjerne en titt i butikken min http://epla.no/shops/msdesign/
Jeg er også utdannet blomsterdekoratør. Så ved siden av smykkene min driver jeg fremdeles med litt blomster, men mere om det senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar