fredag 11. mars 2011

Søndagsmarkedet på BLÅ

Hver søndag hele året er det marked på Blå her i Oslo. Fra kl 12 til 17, så det er mulighet selv for de som liker å sove lenge ;) Det er ikke et kjempe stort marked, men et veldig koselig et.  Og det vokser litt nå når solen varmer oss opp igjen etter en kald periode :)
Jeg pleier også å et bord der de fleste søndager hvor jeg selger smykkene mine. Sist søndag hadde jeg også et ekstra bord hvor jeg hadde kaffe, te, varm sjokolade og cupcakes. Jeg tror jeg kommer til å fortsette med det. Tror de som kom innom satte pris på ha muligheten til få seg noe varmt å drikke. 
Søndagsmarkedet har også en blogg her: http://www.sondagsmarkedet.blogspot.com/ og en side på Facebook: http://www.facebook.com/pages/Søndagsmarkedet-på-Blå/130414723672098?
Så hvis dere er ute å går på søndag i Oslo håper jeg dere stikker innom :) 
Det blir nok ikke cupcakes nå til søndag, men noe annet godt blir det. Kom gjerne med forslag...  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar