søndag 20. oktober 2013

Ny ring

Endelig har jeg hatt mulighet til å legge ut noe nytt i Epla-butikken min. Følte at det begynte å bli en stund siden sist nå. Har merket meg at det er bedre salg når jeg oppdaterer jevnlig. Så da er det kanskje ikke så rart da.. Stille fra meg - stille fra kundene. Men nå skal jeg prøve å skjerpe meg litt. Har en del ringer som ligger på vent her og vil ut til nye eiere. 


Her har jeg leget en lys-lys lilla ring med en hvit kule med perlemors-effekt i. Syns den ble ganske fin selv. Jeg pleier å teste ut ringer, og andre smykker, som jeg lager for å sjekke at kvaliteten som jeg vil. Så jeg hadde på meg denne ringen på jobben en dag. Jobber i barnehage. Og den ble til og med lagt merke til av en av mine mannlige kolleger, som ellers ikke har lagt merke til noe annet jeg bruker. Og det er jo den effekten jeg ønsker. De må jo syns! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar