tirsdag 8. oktober 2013

Ringer med kule

Disse kule-ringene av resin liker jeg godt å lage. Det er så mange muligheter innenfor kulen. 
Og det er jo bare fantasien som egentlig setter grenser for hva jeg kan støpe inn her. Og siden jeg ofte står på kjøkkenet om kvelden å støper så er det kanskje naturlig at jeg finner inspirasjonen min i  kjøkkenskapet noen ganger. Som foreksempel kakestrø og annen kakepynt og Smartis som dere ser her. Og jeg er veldig glad i å bruke glitter i forskjellige farger også. Transparente og opake effekter er morsomt å leke seg meg.  
Det er selvfølgelig noen begrensninger for hva som kan støpes inn i resin. Det må være tørt. Levende materielle, som blomster, kan skifte farge i kontakt med resinen. Kan være dum, men kan også være en spennende effekt.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar