tirsdag 25. august 2015

Blomsterkrans

I sommer har vi sett mye blomster i håret. Og som blomsterdekoratør liker jeg denne trenden! Jeg bruker det mye selv også. Hårbånd med blomster. Enkle blomster som festes med spenne. Levende blomster. 
Og det er vel fra blomsterverden jeg fikk ideen om hårbøylene mine med blomster. 

Jeg har laget mane forskjellige av disse hårbøylene. Jeg like at de er så anvendelige. 
Jeg lager en del på bestilling. Men mest lager jeg ut i fra hva jeg selv liker. Og det ser ut til å fungere for jeg selger en del av de på markeder. 
Jeg tenker at jeg setter sammen en liten buket når jeg lager dem. Farger og form må passe sammen.


 Har du vært inne på min nettbutikk på epla? Trykk her for å komme dit :)
Og jeg setter alltid pris på tilbakemeldinger. Beste måten å bli bedre på :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar